onsdag 14. juli 2010

– Tar fra meg de viktigste årene

Laila Navrud og ektemannen Ole Kristian reagerer sterkt på at Utlendingsnemnda vil sende henne ut av Norge.

Mandag ble det kjent at den 28 år gamle kvinnen kastet ut av landet, og må reise til hjemlandet Filippinene i to år. (...)

Når du har arbeidstillatelse som au pair men i stedet jobber på bakeri er det grovt brudd på utlendingsloven. Det er allmennpreventive hensyn som teller, slår Utlendingsnemnda fast.

Dette henger ikke på greip, sier mannen til Laila, Ole Kristian Navrud.

– De tar fra meg det viktigste årene til sønnen som jeg ikke får lov til å følge. De tar fra meg muligheten til å være sammen med kona mi som jeg elsker, sier Navrud.

Les mer her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar!
Ufine kommentarer vil bli slettet.